3 tipy, jak poznat nekvalitní eshop

Redakce doporučuje

Chuť jako zážitek: proč je vědomé užívání smyslů klíčem k rovnováze

V dnešní uspěchané době často přehlížíme sílu drobných okamžiků....

Temu.com: Jak ušetřit se slevou 30 % a cashbackem až 27,05 %

Internetový obchod Temu.com se rychle stal oblíbeným nákupním místem...

Objevte radost z psí adopce s Taily: Nová šance pro opuštěné čtyřnohé kamarády

Adoptovat pejska je jedním z nejkrásnějších rozhodnutí, které může...

Vybuduj si silná záda i ruce na hrazdě

Cvičení doma může být stejně efektivní jako v posilovně,...

Výroba polepů na auto: jak to probíhá?

Chcete, aby vaše auto skutečně vyniklo? Zvolte autopolep! Získáte...

S e-shopy se v poslední době doslova roztrhl pytel. A Češi nakupování v nich přímo milují, pořizují tímto způsobem telefony, parfémy, oblečení, elektroniku, ale i potřeby pro dům nebo zahradu. I přesto, ale stále existuje dost lidí, kteří nemají k nakupování přes internet příliš velkou důvěru. Jak poznat podvodné eshopy a nenechat se napálit?

Design webu

Hlavní vizitkou obchodu je moderní a přehledný webdesign. Právě web totiž rozhoduje o tom, jestli tady nakoupíme nebo ne, prostřednictvím něj poznáváme a hodnotíme. Na první pohled by mělo být patrné, že se o tvorbu webových stránek staral odborník, a že si dal záležet. Web je přehledný, srozumitelný a rychle na něm najdete přesně to, co hledáte. Provozovatelé webů si totiž moc dobře uvědomují, že stačí jediné kliknutí a odcházíte ke konkurenci. Proto si najímají profesionály z řad digitálních agentur, kteří web vyšperkují tak, aby se nejen líbil a zaujal, ale také splnil svůj účel, tedy přiměl vás k nákupu.

Kvalitní obsah

Další důležitou úlohu sehrává kvalitní obsah. A ten něco stojí, minimálně čas toho, kdo texty píše. Lidé jsou dnes čím dál vzdělanější a také zvídavější, chtějí získat co nejvíce informací předtím, než si produkt koupí, rozhodně se nenechají opít rohlíkem. Proto by na webu hodnotný obsah neměl chybět. Čím více popisů, zajímavostí, zkušeností a recenzí se na stránce nachází, tím lépe. Texty by měly být napsány bez gramatických chyb a vhodným fontem, aby se dobře četly. Klíčová je také jejich aktuálnost, a to nejen z hlediska SEO, ale i proto, aby nebyly matoucí.

Kontaktní údaje

K základním znakům nepoctivých obchodníků patří chybějící kontaktní údaje a podmínky nákupu. Viditelně uvedené by měl být telefon či emailová adresa, díky nimž se s nimi můžete snadno spojit a rychle tak vyřešit případné dotazy nebo konkrétní problémy. Dnes jsou běžnou praxí i odkazy na Facebook, Twitter nebo další sociální sítě. Pokud ale jediný způsob komunikace představuje kontaktní formulář, pak pořádně zbystřete. Obchodník toho totiž pravděpodobně bude skrývat daleko víc. Takže rychle odtud pryč!

euro