Firma OTH a Libor Klapeč spouští NOTIFEE

Redakce doporučuje

Jak prodat firmu krok za krokem

Prodej firmy je závažné rozhodnutí, které by mělo být...

Chuť jako zážitek: proč je vědomé užívání smyslů klíčem k rovnováze

V dnešní uspěchané době často přehlížíme sílu drobných okamžiků....

Temu.com: Jak ušetřit se slevou 30 % a cashbackem až 27,05 %

Internetový obchod Temu.com se rychle stal oblíbeným nákupním místem...

Objevte radost z psí adopce s Taily: Nová šance pro opuštěné čtyřnohé kamarády

Adoptovat pejska je jedním z nejkrásnějších rozhodnutí, které může...

Vybuduj si silná záda i ruce na hrazdě

Cvičení doma může být stejně efektivní jako v posilovně,...

Obchodní a technologický holding a.s. v čele s Liborem Klapečem právě spustil dlouho očekávanou aplikaci na správu webových notifikací „NOTIFEE”. Firma Notifee.cz s.r.o. tak hezky doplňuje technologické zaměření OTH a může tak na internetu ještě více posílit svou pozici pro sebe a své klienty. Více na webu otholding.cz

O aplikaci pro správu webových notifikací NOTIFEE

Notifikace jsou dnes jedním z mnoha mocných marketingových nástrojů, které lze využívat ve svůj prospěch. Už dávno neplatí, že notifikace jsou určené jenom pro internetové obchody. Těžit z nich může prakticky kdokoli, dokonce i obce a města, jež chtějí včas informovat své občany o aktuálním dění či o blížících se sportovních nebo kulturních událostech. Díky systému NOTIFEE lze notifikace hravě spravovat a zasílat je koncovým uživatelům. Člověk nemusí mít ani žádné programátorské znalosti či odborné schopnosti, aby notifikace s pomocí aplikace NOTIFEE vytvořil a rozesílal. Naopak to zvládne každý, třeba i vaše sekretářka.

Co jsou to notifikace?

Jak již bylo zmíněno, notifikace jsou dnes velice mocným marketingovým nástrojem. Určitě jste se s nimi taktéž setkali. Jedná se o krátká oznámení nebo upozornění, která jsou člověku rozesílána ve chvíli, kdy je prohlížeč spuštěn. Uživatel ani nemusí navštívit konkrétní webovou stránku, které notifikace patří. Notifikace je automaticky rozesílána jménem webové stránky po otevření internetového prohlížeče. 

S notifikacemi jsme se mohli setkat vůbec poprvé v roce 2015, kdy je představil prohlížeč Google Chrome, jenž dlouhodobě patří k nejoblíbenějším internetovým prohlížečům na světě. Když se notifikace poprvé ukázaly světu, byly uživateli rozesílané ve chvíli, kdy opustil webovou stránku. Od toho okamžiku webové notifikace začaly využívat především firmy zaměřující se na online prodej. Dnes to však není záležitost jen e-shopů, ale využívat je mohou prakticky všichni. 

Jaké jsou výhody webových notifikací?

Ptáte se, proč právě vy byste měli notifikace využívat? K předním výhodám, které často rozhodují o tom, jestli se začnou notifikace využívat či nikoli, je především fakt, že se zobrazují uživateli i ve chvíli, kdy nemá webovou stránku otevřenou. Navíc se mohou objevovat i v mobilních telefonech, i když zrovna není otevřený internetový prohlížeč. 

K předním výhodám patří i schopnost webových notifikací probouzet uživatelovu neaktivitu a probudit v něm zájem o danou službu, článek nebo produkt, který mu webová stránka nabízí. To poté vede ke zvýšenému povědomí o značce, stejně tak k vyšší důvěryhodnosti firmy, respektive webové stránky, a k následujícímu zvýšení zisků. 

Webové notifikace pro obce a města

Jak již bylo zmíněno, webové notifikace mohou využívat i obce a města. Zejména v době panujícího koronaviru si je města nemohla vynachválit. Přece jenom skrze webové notifikace byli občané rychle a zavčasu informováni o všech aktuálních vládních nařízeních a opatřeních, která úzce souvisela s novým typem onemocnění. 

Notifikace a aplikace

Nová aplikace, která byla spuštěna Obchodním a technologickým holdingem a.s. v čele s Liborem Klapečem, může dostat na vyšší úroveň každou mobilní aplikaci vytvořenou společností APPKEE. Samotné mobilní aplikace jsou taktéž považovány za mocný marketingový nástroj a snadno je posunete o level výš, pokud budou skrze ně rozesílány notifikace do mobilních zařízení uživatelů. 

Takové mobilní notifikace mohou upozorňovat nejen na aktuální dění v případě obcí a měst, ale také mohou informovat o zbylém zboží v košíku, o dopravě zdarma, slevových akcích nebo výprodejích v případě internetových obchodů. Muzea zase mohou návštěvníkům oznamovat nové výstavy nebo festivaly tímto způsobem mohou odtajňovat své hosty.

euro