Dynamic pricing označuje dynamické přeceňování e-shopu, reálně zvyšující zisk z prodeje

Redakce doporučuje

Chuť jako zážitek: proč je vědomé užívání smyslů klíčem k rovnováze

V dnešní uspěchané době často přehlížíme sílu drobných okamžiků....

Temu.com: Jak ušetřit se slevou 30 % a cashbackem až 27,05 %

Internetový obchod Temu.com se rychle stal oblíbeným nákupním místem...

Objevte radost z psí adopce s Taily: Nová šance pro opuštěné čtyřnohé kamarády

Adoptovat pejska je jedním z nejkrásnějších rozhodnutí, které může...

Vybuduj si silná záda i ruce na hrazdě

Cvičení doma může být stejně efektivní jako v posilovně,...

Výroba polepů na auto: jak to probíhá?

Chcete, aby vaše auto skutečně vyniklo? Zvolte autopolep! Získáte...

I ve světě internetového obchodování je třeba se stále zdokonalovat, neboť, jak praví známé pořekadlo – konkurence nikdy nespí. Buďte vždy napřed, a to díky jednoduchým nástrojům, jež v sobě zahrnuje dynamic pricing neboli dynamické přeceňování cen v obchodu. S pomocí analýz cen u ostatních obchodníků lze okamžitě a pružně reagovat na výši cen tak, abyste nikdy nebyli ve ztrátě. Že si s tím sami nevíte rady? Nechte si bezplatně zpracovat návrh na úpravu cenové strategie a další plány ohledně své internetové prodejny. Nejenže budete úspěšně konkurovat dalším obchodům, ale ještě se naučíte něco více o marketingové strategii prodávání přes internet.

E-shopy se bez dynamic pricing neobjedou, pokud chtějí vzdorovat narůstající konkurenci

Dynamic pricing – dynamické přeceňování a cenová strategie se upravuje podle potřeb jednotlivého e-shopu. Můžete prodávat podobné zboží, ale díky správně nastavené strategii získáte reálně více zákazníků, potažmo zvýšíte zisk z prodeje. Bez znalosti cen konkurence se ovšem nepohnete ani o píď. Strojové mapování cen internetových obchodů pomáhá lepší orientaci v cenách, dynamic pricing je tak zjednodušen na otázku několika minut, během nichž můžete rychle ceny za své zboží upravit. Díky tomu, že roboti Karsa.cz již sedm let mapují ceny v obchodech přes servery rozmístěné po celé Evropské unii, lze úspěšně konkurovat i prodejnám v cizích zemích. Vždyť není výjimkou, že tuzemští spotřebitelé pátrají po kvalitním a přesto levném zboží i v zahraničních obchodech.

Dalším důležitým bodem sledování návštěvnosti e-shopu je monitoring návštěvnosti. I když existuje hojně používaný Google Analytics systém, z jeho analýz nelze navrhnout přesnou a cílenou cenotvorbu. Karsa monitoring na bázi HW loadbalncingových serverů umožňuje monitoring návštěvnosti, dynamic pricing a další softwarové operace.

euro