Začínáte podnikat a pomalu dáváte dohromady seznam všech nezbytností pro úspěšný start? Není toho vskutku málo, vždyť živnostenským oprávněním to všechno jen začíná. Promyšlená obchodní strategie spolu s dobrou myšlenkou jsou základem každého úspěchu, ovšem cesta k němu bývá dlážděná tisícem drobností, které není radno podcenit. Mluvíme zde o propagaci vaší společnosti, ta musí začít neprodleně s vaším podnikáním. Již s podáním ruky při prvním obchodním jednání byste měli předat vizitku – ten malý kousek papíru vám totiž může otevřít cestu k mnoha úspěšným obchodům.
Nepodceňujte kvalitu a design
Nezapomínejte, že na prvním dojmu záleží. Nevadí, že s podnikáním právě začínáte, důležité je vaše vystupování. Je-li profesionální, snáze přesvědčíte obchodní partnery k navázání obchodních styků. I mnoho zkušenějších podnikatelů postupem let zjistilo, že vizitka je pomyslnou bránou do velkého světa obchodu. Platí to zejména v některých oblastech, propagujete-li design a styl, nemůže vaše vizitka vypadat jak vystřižená z papíru vaší domácí tiskárny.
V dnešní době zvládnete vše online 
A že můžete mít originální vizitku na vašem pracovním stole dle vašeho zadání během 24 hodin, to jste netušili? Ano, skutečně k prvnímu bodu vaší úspěšné propagace stačí tak málo, tisk vizitek totiž není nic nedostupného. V rámci online služeb nabízí některá studia ještě mnohem víc. Vybírat obvykle můžete z již připravených návrhů, které jsou volně k dispozici, nebo lze nahrát návrh vlastní, a zajistit si tak zcela originální vizitky.
Na kvalitě papíru záleží
Než vyberte ten pravý design a barevnou kombinaci a stisknete tlačítko printuj, ověřte, zda vámi vybrané studio používá pro vizitky dostatečně kvalitní papír. Ideální je brilantně bílý, pevný a odolný papír, dle vaší preference, s lesklou či matnou úpravou. Ujistěte se také, zda studio nabízí kvalitní tisk v jasných barvách. Opravdu luxusní vzhled propůjčí vizitkám laminace, tedy možností je skutečně celá řada.
Vizitkami to nekončí
Tisk vizitek online vám usnadní čas i peníze hned na začátku vaší podnikatelské kariéry, ale hned v dalším sledu byste se měli zamýšlet nad dalšími propagačními nástroji. Investovat do propagace je samozřejmě nákladné, a právě proto je dobré začít méně nákladnými marketingovými nástroji. Po vizitkách tedy určitě začněte pomýšlet i na firemní hlavičkové papíry a případě také razítka. Postupem času byste tak měli mít ucelenou řadu propagačních materiálů vaší společnosti.